Obserwatorzy

2.12.2022

Pamiętnik, notes, mini album z jednorożcem dla dziewczynki

 Macie już prezenty na święta?
Z dziećmi w wieku szkolnym często jest problem, bo trudno rozgraniczyć czy to jeszcze dziecko czy już "młodzież". My wiemy, ale pociechy zazwyczaj są innego zdania.
Wpadłam na pomysł żeby zrobić coś w rodzaju pamiętnika bądź notesu dla takiej właśnie dziewczynki, która przy okazji uwielbia jednorożce.
Kolekcja Altair Art - On the Wings of the Rainbow idealnie sprawdziła się w tym projekcie :) Notes robiłam od podstaw. Gotowe arkusze z grafikami poprzetykałam gładkimi, białymi i różowymi kartkami na których można robić zapiski. W środku zrobiłam kilka kieszonek, wkleiłam kilka grafik a całość przewiązałam wstążeczką. Okładkę zdobi jednorożec w towarzystwie motylków, cekinów i kwiatów. Kolekcja On the Wings of the Rainbow jest idealna do dziecięcych, bajkowych projektów.













4 komentarze:

  1. Idealny album, rozbudzi marzenia, rozweseli serduszko, na sto procent. :) Prezenty powoli się zbierają, mam poczucie, że jest ogrom do zrobienia, ale staram się na luzie. Cieszą wypady po prezenty, jutro mykam z Madre szukać prezent dla brata, może być zabawnie, bo my dwie w sklepie to niezły cyrk. ;D Pozdrawiam Cię i życzę miłych dni. :****

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na prezent. I porysować i popisać i wkleić coś można. Świętna pamiątka po latach będzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy, każda dziewczynka za pewne o takim marzy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...