Obserwatorzy

1.08.2015

Moje preferencje wymiankowe


Wymieniałam się już kilka razy i w każdej wymiance pojawiało się jedno zdanie:
- nie wiedziałam co ci zrobić, lub - co ci dołożyć do wymianki.

Postanowiłam napisać coś o sobie, żeby było łatwiej i szybciej podjąć decyzję :)
To nie jest lista życzeń ale może w jakiś sposób przydadzą się te podpowiedzi.

Preferencje wymiankowo-upominkowe :)
informacje dla tych, którzy chcą/będą się ze mną wymieniać.

W tych technikach tworzę czyli moje hobby to:
szydełko, frywolitka, druty, haft-xxx, richelieu, płaski, papierowa wiklina, scrapbooking, cardmaking, quilling

lubię:
kocham koty i ważki, jeszcze sówki i liski :)
kolory - wszystkie w zależności od nastroju oprócz neonowych
książka - S.King, G.Masterton, S,Beckett, T.Gerritsen, H.Coben czyli sensacja, groza, horror a od czasu do czasu romansidło :) oraz książki o frywolitce i poradniki typu co i jak zrobić z wełny, kordonka, papieru, materiału itp.
na chwilę obecną najbardziej szukam HP i Czara ognia, HP i Więzień Azbakanu,

nie przepadam za:
haft matematyczny, pergamano, origami

najnardziej ucieszę się z:
1) decu - pudełka typu herbaciarka lub na biżuterię kanciaste w kolorach szary, pudrowy róż lub turkus, płaskie zawieszki typu serduszka, gwiazdki, bombki
2) koty - obojętnie jaką techniką robione
3) mixmedia - kanciaste skrzyneczki, szkatułki lub zawieszki
4) biżu - sutasz kocham miłością wielką kolczyki, wisiory i bransolety, tak samo jak i sznurek woskowy lub lniany w połączeniu z ceramiką ,
5) scrap - notes duży lub mały, notesik, scrapuszko jakieś
6) filc - torba, torebka, kosmetyczka płaska, breloczki
7) zakładki - uwielbiam je robić ale ponieważ dużo czytam w drodze do/z pracy to często je gubię więc zawsze się ucieszę :)

możesz mi dołożyć do wymianki :)
przydaśki typu: scrapki z wykrojników bądź wykrojniki do maszynki BS, których już nie używasz
stemple obojętnie jakie,
sznurki sutaszu, kordonki, muliny, włóczki (nawet resztki)
szydełka (ciągle gubię), klocki do koronki klockowej, czółenka do frywolitki (zawsze gdzieś posieję i znaleźć nie mogę)
koronki, wstążki, taśmy
korale, koraliki, guziki, uszkodzoną biżuterię
papiery kolorowe, wizytowe, paski do qullingu
serwetki śniadaniowe do decu (chcę się nauczyć tej techniki)
może książka jakaś?
próbki perfum czy inne kosmetyczne próbki
lub inne duperele, których tu nie wymieniłam
kawka, herbatka, coś słodkiego :)

Indywidualne propozycje wymianki mile widziane.
mikr13@wp.pl
Zapraszam

3 komentarze:

  1. Konkretna z Ciebie osoba - lubię to! Dziękuję za zakładki, które do mnie dotarły w ramach wymiany na Skrapowisku 2017. Są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć czego się chce ! Też ciągle gubię szydełka >>>

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry. Widzę,że przypadkiem trafiłam na osobę.która tak jak ja ma wszechstronne talenty. Pozwolę sobie dodać twój blog do ulubionych zakładek. Zważywszy na to, iż tak jak ja tworzysz haft i frywolitkę jestem przekonana że możemy znaleźć wspolny język

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...