Obserwatorzy

27.11.2022

Pierwsza rocznica ślubu, kartka okolicznościowa w pudełku

 Pierwsza rocznica ślubu, to chyba ta najważniejsza dla młodych małżonków. Dziś zaprezentuję Wam rocznicowy komplet ślubny w stonowanych, pastelowych kolorach. Kartka w pudełku z pięknymi tekturkami Paper Card.
Napisy i cyfry podkreślają ten cudowny jubileusz. Delikatne kwiaty i liski nieśmiało wychylają się zza dużych, papierowych kwiatów. Kompozycja kwiatowa nadaje delikatności, idealnie podkreśla uroczysty charakter pracy a motylki dodają lekkości całemu zestawowi :) 

Komplet zgłaszam na wyzwanie Bingo na blogu Miszmasz papierowy, wybrałam poziom tekturka/koronka/kwiat.












11 komentarzy:

  1. Baśniowa praca, zachwycająca. Jakbyś na starym papierze położyła kwiaty znalezione na łące i w ogrodzie. Wspaniała kartka, barwy cudnie dopasowane. Dla mnie jest w tej kartce taka nuta starych ogrodów, listów w nich pisanych, listów pełnych miłości. Kocham, kiedy prace budzą moje emocje, kreatywność i wprowadzają w inny świat, to taka praca!!!! Cieszysz mnie sobą, Ty i to, co wychodzi z Twojego serca. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buuu Ja pisałam pod wpływem emocji... kartka, kartka, ale ja o całym komplecie.
      Jak widzisz, nadal tu jestem i se oglądam. :)

      Usuń
  2. Czy doszły moje dwa komentarze, bo one tu były, ale ja ich nie widzę. :((((

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie:) Dziękuje za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy komplet:😊Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, DT Edyta 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo elegancki komplecik, dziekuje za udzial w wyzwaniu sklepu Miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mirosku super. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Beata DT

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy"Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...