Obserwatorzy

22.02.2024

Zimowe zakładki do książki

 Jakiś czas temu w ramach wolontariatu  przeprowadziłam z dziećmi warsztaty, na których robiliśmy zakładki do książki. 

Poszłam na te warsztaty z masą ścinek i grafikami od ITD Collection z kolekcji Winter Fun.
W głowie miałam gotowy projekt, który realizował się w trakcie warsztatów.
Zakładki zrobione przez dzieci, tak mi się spodobały, że postanowiłam też takie sobie zrobić :) Uwielbiam prace ze ścinek :) Uwielbiam recykling :)
Przy okazji moje zakładki zgłaszam na wyzwanie z paletą kolorystyczną do Klub Twórczych Mam










4 komentarze:

  1. Świetne zakładki, ich nigdy za dużo. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prawdziwie zimowe zakładki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze!!
    Dzięki za udział w zabawie KTM

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zakładki! Kotek mnie zauroczył :) Dziękujemy, że bawisz się z nami w Klubie Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...