Obserwatorzy

28.12.2023

Art journal zimowy wpis

 W tym magicznym czasie odkryłam piękne zimowe naklejki od ScrapLove, które dodają uroku każdej pracy.
Skorzystałam z arkusza Christmas Rustic, który utrzymany jest w delikatnych brązach.
Na każdym arkuszu z naklejkami opowiedziana jest historia, dla każdego z nas inna. Moja, to brodaty Mikołaj stojący przy swoich saniach z masą prezentów  dla grzecznych dzieci, a w oddali pośród choinek ukrywa się tajemnicza chatka, gdzie Elfy szykują kolejne prezenty do wielkiej podróży.
Czyż nie jest to najpiękniejszy czas w roku?
W pracy użyłam naklejek od ScrapLove z arkusza Christmas Rustic oraz Napisy 2. Tło jest z odzysku, te choinki to naklejki  ze świec zapachowych :)

Wpis zgłaszam na wyzwanie FB ScrapLove, zainspirowałam się Mikołajem i jego prezentami :)
oraz na cynamonowe wyzwanie na blogu DIY
i wyzwanie Śnieg na blogu Klub Twórczych Mam













2 komentarze:

  1. Ciepły, pełen świątecznego uroku wpis. Dziękuję za udział w wyzwaniu. DT DIY Rękodzieło Margo

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca! Wszystko idealnie skomponowane w cudownym zimowym klimacie. Dziekuje za udział w zabawie DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Majalena

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...