Obserwatorzy

12.07.2023

ATC z sarenką

 Spotkaliście się już z papierami do samodzielnego wydruku Plushleaf Papers ?
Ja po wejściu na stronkę sklepu od razu zakochałam się w tych grafikach.
Zwierzęta, kwiaty, postacie, listeczki i nietuzinkowe tła zachwyciły mnie do tego stopnia, że nie mogłam się zdecydować co wybrać najpierw. A najlepsze w digi papierach jest to, że nie płaci się za wysyłkę a dostęp do grafik masz praktycznie z dnia na dzień.

Na początek wydrukowałam sobie sarenki i tła z zestawu Woodland Cuties. Sarenki są naprawdę słodkie z resztą, zobaczcie sami.










1 komentarz:

  1. No prześliczne, nie tylko one słodkie, ale całość, świetna kolorystyka, atmosfera, cuda!!!! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...