Obserwatorzy

25.05.2023

Morski panel z zestawu Sea Stories - ITD Collection

W maju firma ITD Collection obchodzi swoje 25 - lecie !!!.
Z tej okazji wypuściła kilka wyjątkowych kolekcji Mixed Media.
W skład pojedynczego zestawu wchodzą 3 szt. papieru ryżowego, 2 szt. folii transparentnej, 4 szt. pergaminu i 2 szt. papieru kraftowego. Zestawy idealnie sprawdzą się  w decoupage, scrapbookingu, mixed mediach ale również w popularnym w ostatnim czasie art journalu.
Ja sięgnęłam po kolekcję Sea Stories.
Motywy marynistyczne, morskie elementy, latarnia morska, marynarz, statek, żaglówka, listy z podróży, ocean, plaża, wakacyjna wyprawa, stare mapy, muszelki, ryby... to tylko kilka z wielu grafik, które znajdziecie w zestawie.
Przygotowałam dla Was morski panel. Świetnie się przy nim bawiłam, bo w zestawie miałam wszystko pod ręką.
Gorąco polecam kreatywne zestawy Mixed Media ITD Cillection :) 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...