Obserwatorzy

16.05.2023

ATC z misiem i balonami

  Uwielbiam wszelkie elementy do wycinania a w Altair Art wybór takich grafik jest ogromny.
Każda kolekcja posiada duże i małe tego typu arkusze. Mamy też zadrukowane połówki arkusza czyli 15 x 30 cm lub paski, które występują w dwóch rozmiarach. Oj długo by wymieniać. Ja najbardziej lubię te gratisowe paski dokładane do zamówień, zawsze cieszę się gdy takie dostaję bo zawsze coś z nich stworzę.
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam dla Was ATC z misiaczkiem. ATC-iaki powstały na bazach oklejonych ścinkami i resztkami różnych kolekcji papierów Altair Art. Uzbierało mi się też troszkę misiów i baloników więc ...  Weź nie pytaj, weź się przytul :)





1 komentarz:

  1. Wspaniale i ten przekaz...coś cudownego. Totalnie rozgrzewające serce prace. Piękne barwy, marzycielski nastrój i przekaż. Dla mnie bije z tych prac takie wsparcie, zrozumienie, weź się przytul, nie myśl za długo, ja jestem...coś takiego. :) Cudowności!!!! <3 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...