Obserwatorzy

17.04.2023

Skrzynka na wino i kartka, komplet na ślub

 Skrzynka na wino i kartka z miejscem na pieniążki to w ostatnim czasie bardzo popularny zestaw ułatwiający wniesienie wina do kościoła lub USC. 
Zestaw wykonałam z papierów Studio75 kolekcja Marzenia Alicji-Alice's Dreams. Na środku skrzyneczki umieściłam kółeczko z imionami nowożeńców oraz datą zaślubin, które ozdobiłam papierowymi kwiatami oraz tekturkowymi niezapominajkami, listkami i tłem z serduszkami.  Kartka nawiązuje papierem i dodatkami do skrzynki tworząc komplet. W kartce oprócz miejsca na życzenia znajduje się kieszonka na pieniążki. Na kartce powtórzyłam motyw kwiatowy, dodatkowo użyłam tekturkę - gołąbki z obrączkami oraz napis W Dniu Ślubu. W sklepie Paper Card znajdziecie bardzo duży wybór tekturek ślubnych, zapraszam do zapoznania się z naszymi produktami.







1 komentarz:

  1. Twoje prace są przepiękne! Cudna i pełna delikatności praca, no prace. :))) Śliczne barwy, jakby takie oddanie delikatności, jaką też ma w sobie miłość. :) Uściski, miej piękny dzień. <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...