Obserwatorzy

10.03.2023

Kartka wielkanocna jajko zawieszka

 Myślicie już o Wielkanocy?
Potrawy i sprzątanie, na to jeszcze mamy czas ale.... to najwyższy czas aby zrobić kartki wielkanocne.
Ja w tym roku przygotowałam kartki na bazie jajka, mogą również być zawieszką do okna, bo zrobiłam im dziurki u góry i przywiązałam wstążeczki. 
 Jajka powstały na gotowej bazie, użyłam papierów Altair Art - Spring-Blossoms, które są bardzo kwieciste. Kolekcja w pięknych pastelowych kolorach. Dodatki do wycinania dają duże możliwości. Swoją pracę wzbogaciłam kilkoma tekturkami wielkanocnymi od Paper Card.
Inspirujcie się, takie jajo będzie świetnym pomysłem na złożenie komuś bliskiemu życzeń.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...