Obserwatorzy

17.11.2022

Album na zdjęcia w stylu glamour

  Wyjątkowy dzień, wyjątkowa osoba i wyjątkowa cyfra :) Wszystko to składa się w jedną całość - urodziny !!! a zważywszy na kolory, oczywiście urodziny kobiety. 

Album miał być w odcieniach szarości ale wydawał mi się zbyt smutny więc przełamałam go pudrowym różem. Okładkę ozdobiłam używając ścinek i resztek papierów bazowych, które zostały mi po oklejeniu wewnętrznych kart. Na środku umieściłam piękną tekturkową rozetę od Paper Card, którą ozdobiłam kwiatami, listkami z wykrojników, kawałkami koronki oraz tekturką dmuchawce. Na rozecie przykleiłam napis - Wspomnienia. Wszystkie tekturki przed wykorzystaniem ich do dekoracji pomalowałam białym gesso a następnie delikatnie pociągnęłam je srebrnym woskiem. Kilka perełek, kilka czarnych kropli akrylowych i album gotowy :)

Album zgłaszam na: Wyzwanie Cykliczne do Klub Twórczych Mam
wyzwanie Wspomnień czar na blogu Zielone Koty














3 komentarze:

  1. Genialny album wykonałaś. Ładnie przełamałaś szarości, bardzo dobry pomysł, by dodać radości. Jest elegancko, bardzo romantycznie, a nawet czuć nostalgię. Myślę, że to sztuka stworzyć coś tak budzącego emocje, szczególnie nostalgię, brawo na stojąco, głośne brawo. <3 Pozdrawiam najserdeczniej, dobrego dnia. :)) <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...