Obserwatorzy

31.08.2022

Art journal, mój pierwszy wpis

 Junk journal już kilka razy robiłam, teraz przyszła kolej żeby sprawdzić swoje wpisy w tzw. Art Journalu.
Chodził za mną taki art journal od dłuższego czasu. Najpierw wyszukałam starą książkę z postanowieniem, że w niej będą moje wpisy. Zagessowałam kilka stron i książka leżała z rok czasu albo i dłużej. W zeszłym tygodniu usiadłam do niej i zaczęłam relaksować się przy wpisie :)
Oto efekt pierwszego czynnego relaksu :) 
Kwiaty i chlapania są w morskim kolorze nie wiem czemu aparat w tel. aż tak przekłamał kolory :(

Wpis zgłaszam na wyzwanie #22 z moodboardem do Craft4You, użyłam gesso, tusz, klej.
Wyzwanie Mixmedia na blogu Tekturkowo, użyłam tekturek trybiki T792 i tło romby T494











4 komentarze:

  1. Cudny! Od dłuższego czasu zbieram się do zrobienia również pierwszego wpisu do journala 😂🤭
    Pozdrawiam, Gosia z DT Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez, turkus I te kropelki , po prostu super. Dziekujemy za udzial w zabawie "Tekturkowo"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...