Obserwatorzy

29.05.2022

Tag z motylem

 Naucz się latać :)  napis daje do myślenia, odbierz swoje przesłanie :) 
Jako tło wykorzystałam papier biały bazowy na który położyłam gesso przez maskę a następnie zabarwiłam go rozwodnionymi tuszami. Tło postemplowałam a kontury maski starałam się mocniej wydobyć wcierając kredkę. Trochę wycinanek z wykrojników oraz tekturki męskie i zegar od ITD nadały klimatu.

Miało być z motylem, miało być z różem, miało być kobieco.... No cóż , moje skrzywienie w kierunku męskich prac jak zwykle zrobiło swoje :)

Pracę zgłaszam na wyzwanie Motyl na blogu Szuflada 

Maska i zegar ITD Collection
Tekturki męskie i motylki Paper Card
Tusze i kredki Distress
Napis Craft O Clock z arkusza "Chwytaj chwilę VI"
Gesso białe SeeArt
Wstążki Old Fashion Ribbons







edit. 
mój tag wygrał w wyzwaniu Motyl :) ale super !!!

2 komentarze:

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...