Obserwatorzy

25.05.2022

Serce dla Mamy mini album

 Jutro Dzień Mamy.
Z okazji Dnia Mamy zrobiłam mini albumik.
Mały, zgrabny, idealnie mieści się w dłoni co widać na ostatnim zdjęciu. Ma tylko 11 cm. 
Album powstał na bazie małego serca od Paper Card, okleiłam go pięknymi papierami w róże od Scrap Boys kolekcja First Love. Okładka zakwitła różami, które poprzetykałam drobnymi kwiatami oraz pręcikami. Napis tekturka Kochanej Mamie personalizuje mój mini album.

Album zgłaszam na wyzwanie Różane ogrody na blogu Klub Twórczych Mam
oraz Motyl na blogu Szuflady 
i Kwieciście z tekturką na blogu Miszmasz Papierowy













edit. 
mini album wygrał wyzwanie na blogu Klub Twórczych Mam :) ale super !!!


5 komentarzy:

  1. Wow, ale śliczny i pomysłowy!! Dziękuję bardzo za udział w Wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna, kwiecista praca! dziekuje za udzial w wyzwaniu sklepu miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy i pomysłowy. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy Sklep. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale uroczo :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...