Obserwatorzy

22.04.2022

Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej exploding box dla dziewczynki

Pudełko powstało z kolekcji papierów  AltairArt "Ever & Always PastelLOVE"  jest w tonacji różu i szarości. Pastelowe kolory przełamałam delikatnym akcentem pięknych, zielonych listków oraz napisów, które są dodatkowymi grafikami oraz uzupełniłam dodatkami z kolekcji "Pierwsza Komunia Święta". Wykorzystałam z niej kolejny napis oraz cudną grafikę kielicha, który przykleiłam na wieczku. Pudełko wzbogaciłam tekturkami komunijnymi od Paper Card.
Pudełko zgłaszam na wyzwanie #78 na blogu Miszmasz Papierowy.













4 komentarze:

  1. Piękna praca ! Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy" Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza pamiątka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna, doskonale wykonana, staranna praca! dzięki, że ją zgłosiłaś do wyzwania sklepu miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszła :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...