Obserwatorzy

14.12.2021

Bileciki do prezentów, opakowanie na czekoladkę, pralinę lub inną słodycz

Co powiecie na drobny upominek? Na wywołanie u kogoś uśmiechu ot tak, bez okazji. W dniu, w którym się tego nie spodziewa, dzień jak co dzień a tu niespodzianka :) Czekoladka, lizak, czy cukierek, niby nic a zobaczcie jak opakowanie może zmienić tę malutką słodycz. Dziecko, rodzic, przyjaciel czy koleżanka z pracy na pewno uśmiechnie się otrzymując takiego słodziaka :)

Przygotowałam opakowania na czekoladkę o kształcie choinki. Moje opakowania ozdobiłam najnowszymi tekturkami Paper Card. Zobaczcie jak niewiele potrzeba żeby takie opakowania zrobić. Ścinki papieru scrapowego i resztki elementów do wycinania z zimowych kolekcji, tekturkowe pingwiny, choinki i gwiazdki, Szklane mikrokulki dla dodania odrobiny blasku a całość przewiązana wstążką.
Opakowania zgłaszam do Zofiko na wyzwanie ścinkowe
Pakowanie prezentów Klub Twórczych Mam



Wyzwanie cykliczne Klub Twórczych Mam













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...