Obserwatorzy

27.10.2021

Dynia, jesienny album na zdjęcia

Baza albumowa dynia od razu wpadła mi w oko, postanowiłam zrobić z niej jesienny album.
Papiery to zbieranina różnych kolekcji w jesiennej kolorystyce i tradycyjnie wykorzystanie maksymalnej ilości resztek i ścinek.
Na kartach albumu wycinanki z wykrojników poprzetykałam jesiennymi tekturkami tj. listki, konary i gałęzie, są również narzędzia ogrodnicze, płoty, grzyby oraz fontanny do jesiennego parku, nie zapomnijcie o parasolu bo nie wiadomo kiedy trzeba będzie go wyciągnąć :) Na koniec strony pochlapałam rozcieńczonym gesso a całość zamknęłam gnieciuchem czyli wstążką.

i na Wyzwanie # 13 na blogu Craft4You ze sklepu użyłam wstążka koralowa, stempel pismo i gesso do chlapania.
















6 komentarzy:

  1. Wspaniały album - kocham jesienne klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca. Dziękujemy za zgłoszenie jej do wyzwania w Klubie Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie witamy w zabawie Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny album, dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jesienny album :) Podziwiam ilość elementów zdobiących każdą stronę :) Pozdrawiam z Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...