Obserwatorzy

5.02.2021

Zawieszka serce na Walentynki

 Coraz bliżej do święta zakochanych, 14 luty jest tuż, tuż. 
Ukochana osoba to nie tylko partner czy partnerka ale także rodzice, dzieci, dziadki, wnuki czy też przyjaciele. Na pewno obok siebie macie kogoś, komu dacie coś od siebie, coś od serca :)
Ja przygotowałam zawieszkę, którą można powiesić w oknie, na uchwycie od szafki lub na klamce.
Na gotową bazę przykleiłam tekturkę tło serduszka, koronki, ramkę, kwiat i listki. Wolne przestrzenie wypełniłam mikrokulkami oraz żwirkiem różnej grubości, kilka guzików i piękny tekturkowy napis Kocham Cię. Całą pracę pomalowałam białym gesso, następnie popsikałam mgiełkami i podkreśliłam kolor przy pomocy pasty woskowej. Na koniec przykleiłam mały kryształek a przez otwory przeciągnęłam sznurek.
Tak prezentuje się moja serduszkowa zawieszka :)

Zawieszkę zgłaszam do wyzwania na blog:
Tworzę w jednym kolorze
Kwiat Dolnośląski











7 komentarzy:

  1. Boska praca z przepięknymi barwami. Masz racje, ukochana osoba, to nie tylko partner. :) Myślę, że takim sercem to i facet by się ucieszył, moim zdaniem jest rewelacyjne. Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę pięknego weekendu. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochana jestem w tym sercu 😍😍😍
    Dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu TwJK - DT AgnieszKa

    OdpowiedzUsuń
  3. Super praca:D Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna praca :) dziękuję za udział w wyzwaniu TwJK. Pozdrawiam, DT Monika.

    OdpowiedzUsuń
  6. Superowe serducho, dzięki za udział w wyzwaniu na blogu TwJK. Powodzenia Syla.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...