Obserwatorzy

6.04.2020

Ptaszek nakręcany HDF mix media

Dawno, dawno temu, kiedy byłam jeszcze małym brzdącem miałam zabawkę. To był taki metalowy nakręcany ptaszek :)
Ktoś z Was go pamięta lub miał?
Czy kształt tego ptaszka z hdf nie przypomina Wam tego małego metalowego ptaszka, zabawki z dzieciństwa?
Ptaszka zgłaszam na wyzwanie Wielkanocne wariacje #5 na blogu Klub Twórczych Mam zainspirowałam się kolorem turkusowym :)

Mój ptasiek powstał na bazie hdf Papelii. Zagruntowałam go dwukrotnie, następnie przez maskę nałożyłam gesso. Przy pomocy gel medium przykleiłam wszelkie złomki, kwiaty, tekturki, guziki, piórka, kulki styropianowe i żwirek. Całość zagessowałam i podkolorowałam farbkami.
Tak oto prezentuje się gotowy ptaszek :)







1 komentarz:

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...