Obserwatorzy

11.12.2019

Aniołki z koralików

Też tak macie, że bierzecie się za coś a potem okazuje się, że przy okazji poszukacie jeszcze czegoś, potem coś innego. Przełożycie w inne miejsce bo akurat się znalazło coś co Wam zginęło wieki temu. Czas leci a Wy w sumie zapomnieliście co było na początku... u mnie to norma.
Aniołki. Znalazłam fajny, prosty tutek na blogu DIY-zrób to sam. No i zaczęło się.
Koraliki, gdzie ja mam koraliki, przecież były na wierzchu. Szpilki, gdzie są szpilki, na pewno je mam a skrzydełka gdzie? :) i trochę się zeszło.
Aniołki powstały wczoraj o północy prawie, za późno na fotki a i światło paskudne żeby je cyknąć, Dziś też pogoda nie dopisała, pochmurno i brzydko :(
Moje aniołki zgłaszam na wyzwanie Zawieszka aniołek na blogu DIY zrób to sam
użyłam produkty ze sklepu Elemenciki : kulka przeźroczysta, szpilki, szczypce.






3 komentarze:

  1. Wspaniałe są! Przeurocze! Kochana cieszę się bardzo że dołączyłaś do zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie. DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...