Obserwatorzy

25.11.2019

Notes - magnes na lodówkę z lisem

W domu spór nie tylko odnośnie pogody na moim magnesie ale i tego, gdzie będzie jego docelowe miejsce bo każdy chce mieć liska u siebie :)
Notes z liskiem zgłaszam na wyzwanie
Światowy Dzień Dzikiej Przyrody na blogu Kwiat Dolnośląski

Magnes powstał z papierów Ciao Bella SOUND OF WINTER. Na bazie odbiłam stempel Papelia-pismo odręczne, następnie nałożyłam gesso przez maskę-skrzydła anioła. Cudny lisek zajął centralne miejsce. Kwiaty i gałązki z wykrojników poprzetykałam tekturką Papelia-ostrokrzew Ludki. Trochę brokatu, kawałek sznurka i notes gotowy.





5 komentarzy:

  1. ale cudowny lisek i jak pięknie prezentuje się z brązami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje klimaty, jesień plus zima = idealnie. :))) Wspaniała praca i nie dziwię się, że każdy chce dla siebie. :) Dla mnie ideał, moje klimaty na całego. Pozdrawiam serdecznie, życzę dnia pełnego radości. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...