Obserwatorzy

9.09.2019

Exploding box dla chłopca

Cud narodzin. 
Przyszło na świat Maleństwo. 
Otworzyło swe cudne oczka i wszyscy od razu pokochali go całym sercem. 
Miłością piękną, bezwarunkową.
Mój exploding box zgłaszam na wyzwanie
Dzieci są darem nieba na stronie Craft  O'Clock

Na powitanie Maleństwa przygotowałam exploding box na bazie papierów Craft O'Clock Mój Skarb-Chłopczyk. Papiery dodatkowo wzbogaciłam dodatkami, pięknie uzupełniającymi tę kolekcję. W mój box idealnie wpasowały się tekturki Papelia lokomotywa oraz kołyska. Nad kołyską zawisła girlanda z wykrojnika. Ścianki delikatnie przyozdobiłam listkami ze stempla Papelia gałązka z listkami. Wszystkie elementy dla uzyskania efektu 3 D przykleiłam przy pomocy taśmy piankowej. Wieczko zdobią kwiaty z foamiranu, przetknięte turkusowymi piórkami, listkami ze stempla oraz tekturką dekor, która jak zawsze w mojej pracy musiała zostać pocięta :)







2 komentarze:

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...