Obserwatorzy

5.03.2017

Materiałowe pudełko tutorial



Przygotowałam materiały i wypełnienie.

Pierwsza próba i źle wycięłam kwadraciki 6x6 cm :( bez graficznego schematu ciężko mi było zorientować się gdzie i co wyciąć po samym opisie słownym  ale przy drugim podejściu było już lepiej. To, że jetem szczęśliwą posiadaczką trzydziestoletniego Łucznika nie robi ze mnie osoby znającej się na szyciu ale cały czas uczę się czegoś nowego :)

Doszłam do wniosku, że dno może mi się niefortunnie przemieszczać więc złożyłam wszystkie części razem i przestembnowałam ,,tunel,, w który wsunęłam usztywnione denko.

Zszyłam boki oraz dolne krawędzie. Całość naciągnęłam i wywinęłam na prawą stronę

złożyłam równo krawędzie i przejechałam cakiem

brzeg wykończyłam paskiem materiału, który wcześniej zaprasowałam żeby mi się nie marszczył podczas szycia i lepiej układał.

Gotowe pudełko :)

7 komentarzy:

  1. Ależ miałaś dobry pomysł z tym tunelem. Szkoda, że ja na to nie wpadłam.
    Piękne pudełeczko uszyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!szyj więcej bo świetnie Ci idzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No Mireczko, widzę, że za szycie się wzięłaś - BRAWO! Piękne pudełeczko uszyłaś - zdolniacha :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję takich umiejętności szycia! Wspaniałe pudełko stworzyłaś :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...