Obserwatorzy

2.02.2017

Kosmetyczka tutorial

Mam zamek błyskawiczny, kawałek bawełny na ładniejszą stronę kosmetyczki, materiał na podszewkę i kawałek ocieplacza


 Zrobiłam szablon i docięłam materiały z zapasem 0,5 cm na szwy.


 Przyłożyłam suwak do zaokrąglonego brzegu prawą stroną do prawej strony materiału, na to podszewkę, całość przyszpiliłam a następnie przeszyłam.

 

Złożyłam materiał z materiałem, podszewkę z podszewką, przeszyłam do rogów.
Na końcu przeszyłam rogi i powiedzmy, że koniec szycia :)
Kosmetyczkę wywijamy przez niedoszyty kawałek podszewki na drugą stronę, formujemy i
zaszywamy ,,otwór technologiczny,, ;)

 



 Dodajemy jakiś uroczy akcent ( u mnie serduszko) i gotowe :)

5 komentarzy:

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...