Obserwatorzy

29.06.2013

Stowarzyszenie umarłych poetów.

Trudny temat gdy się nie czytało książki ani nie obejrzało filmu. Wspierając się u wujka Google postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu inspirowanym filmem u Iliany
Tag - symbolika:
zegar-nieuchronny upływ czasu
odlatujące ptaki-jak uczniowie opuszczający dawne uznane zasady
las-natura
mgła- nieznane, okres przejściowy dla uczniów między jedną a drugą epoką
kawałek strony książki- symbolizujący kapitana ich nauczyciela
tradycja, honor, dyscyplina, doskonałość- cztery złote zasady

edit. Mój tag wygrał na blogu Iliany :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny tag !!
    Życzę powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz kolejny nie czytałaś książki, ani nie widziałaś filmu a pracę zrobiłaś idealną :) Śliczny tag, świetne przesłanie i symbole :) Dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi się te ptaki 3D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow!!
    pięknie wyszło
    a ja czytałam, oglądałam!
    dla mnie jeden z piękniejszych filmów, a temat na wyzwanie faktycznie trudnawy
    ale wyszłaś z tego obronną ręką !:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...