Obserwatorzy

4.08.2023

ATC z motylkami

Zostało mi sporo ścinek po marmurkowych tłach z kolekcji Altair Art - Sunrise.
Uwielbiam recykling, więc pierwszy pomysł, który przyszedł mi do głowy to ATC. 
Moim zdaniem karty ATC są rewelacyjne na pozbycie się sporej ilości resztek papierów, tym bardziej, że ja zawsze robię dużo sztuk na wymianę :)
Tła kolekcji Sunrise, są tak barwne, że nie musiałam ich specjalnie dekorować. Motylki to grafiki, dodatkowe elementy do wycinania z kolekcji Sunrise, są dostępne w zestawie lub na pojedynczych paskach.
Te ATC-iaki są naprawdę bardzo proste, inspirujcie się :)

Każda karta ma 4  rogi :) zgłaszam je więc na wyzwanie do Lenki










1 komentarz:

  1. Śliczne karty. Bardzo dziękuję za udział w zabawie. Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...