Obserwatorzy

17.08.2023

Art journal wpis z bombelkami

 Wpis do art journala z bombelkami.
Powinien być papier akwarelowy, do tego specjalne farbki itd. a u mnie.... jak to u mnie :) 
Wpis powstał a starej książce przerobionej na art journal, karki pociągnięte białym gesso a farby.... Mam takie pudełko okrągłe z lat 70-tych chyba firmy Pollena Przemyśl - Astra. Te farbki w kamieniu starczą mi chyba do końca życia ha ha ha.
Dodatkowo wzbogaciłam go elementami do wycinania od ScrapBoys kolekcja Industrial Romance oraz naklejką - napisem od ScrapLove.








2 komentarze:

  1. Ekstra.
    Dużo się na nim dzieje, a taki czytelny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bombelki i bardzo udany wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...