Obserwatorzy

23.02.2023

Karty do albumu niewędraś - recykling

 Niewędraś to taki album, który ktoś robi od podstaw a znajomi robią dla niego dwie karty wg. wytycznych. Później te karty właściciel albumu wkleja sobie i ma gotowy album.
Takie karty zazwyczaj powstają wymiankowo, czyli ja robię dla Ciebie a Ty robisz dla mnie :)
Moje karty powstały ze ścinek i resztek papierów oraz tekturek. Zbieram takie kolorystyczne resztki i wkładam do pudełka z podpisem w tym przypadku - zielone. 

Moje recyklingowe karty zgłaszam na zielone wyzwanie na blogu Klub Twórczych Mam










3 komentarze:

  1. Niby resztki a jak pieknie wykorzystane - super wiosenne karty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niewędraś - bardzo ciekawy rodzaj albumu. Kolorystyka idealna do naszego wyzwania. Pozdrawiam z Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak te skrawki idealnie wpisały się w naszą paletę w KTM. Prawdziwy scrapbooking :) dzięki za udział w zabawie w KTM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...