Obserwatorzy

7.12.2022

Zawieszka, stroik, dekoracja na Boże Narodzenie

 No nie mogło być inaczej.
Grudzień, to przecież gwiazdka. Gwiazdka, to przecież prezenty!!! Prezenty, to przecież święta!!! A święta to grudniowe wyzwanie na Paper Card :)
Moja dzisiejsza inspiracja, zawieszka do okna, na drzwi czy też na choinkę. To taki mój mały, delikatny akcent świąteczny do pracy :)
Zawieszka zrobiona na bazie tekturki shaker-bombka z której wycięłam ozdobne przęsła. Całość pomalowałam na złoto a kontury pociągnęłam na czerwono. Gwiazda betlejemska oraz duża ilość świątecznych tekturek nadały odpowiedniego klimatu :)








5 komentarzy:

  1. Genialna praca, idealna do zawieszenia i dodania klimatu pomieszczeniu! <3 Fajnie, że pokazujesz detale, można na spokojnie się przyjrzeć, wyobrazić sobie, jak tworzyłaś, wybierałaś co z czym. Nie wiem, ale ja lubię sobie takie coś wyobrażać, bo sztuka, to dusza artysty. <3 Życzę Ci miłego wieczorku. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...