Obserwatorzy

7.09.2021

Jesienne pudełko na prezent w kolorach wrzosu i lawendy

Dziś ozdobiłam dla Was pudełko na drobny prezent. Pudełko jest z odzysku, uwielbiam recykling i żal było mi wyrzucić tak zgrabny kartonik.
Całość utrzymana w tonacji kwiatów wrzosu i lawendy, bo przecież jesień to nie tylko złoto :) Kwiaty z papieru, foamiranu i materiału poprzetykałam materiałowymi i plastikowymi liśćmi. Całość dopieściłam tekturkami od Paper Card. Ramkę z gałęzi pocięłam na małe gałązki, dołożyłam listki kasztanowca i klonu oraz kwiaty lawendy a na koniec pudełko zamknęłam na tekturkową kłódkę.







5 komentarzy:

  1. Fantastyczna praca, idealne kwiaty, cała kompozycja. To moja kolorystyka, kocham fiolety. Cudo kochana, CUDO!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, kwieciste to pudełko.Bardzo ładny zestaw kolorystyczny. Delikatny i elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękne!!!! Śliczne kolory i wspaniała kompozycja!!!
    Serdeczności posyłam :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDOWNE!!! Przepiękna kompozycja kwiatowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak wazon z jesiennym bukietem, pięknie witamy w Wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...