Obserwatorzy

27.09.2021

30 urodziny exploding box dla kobiety

 30 urodziny to wyjątkowy dzień, więc i podarunek będzie wyjątkowy.
W takim dniu zawsze życzymy spełnienia marzeń, tak samo jest i tym razem. Najważniejsze życzenia umieściłam na boczkach pudełka a że pudełko miało być dla nauczycielki to nie omieszkałam wspomnieć o kobiecie z "klasą" ;)
Pudełko okleiłam papierami Passionscrap, wierzch pudełka ozdobiłam kwiatami ręcznie robionymi z różowego foamiranu, poprzetykałam je wycinankami z wykrojników oraz listkami tekturkowymi z najnowszej kolekcji Paper Card, jeszcze tylko kilka perełek, motylków i wstążka. Środek spełnia marzenia, tort, auto, podróże i "kasa", pocieszająca, że 30 to wcale nie tak dużo :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...