Obserwatorzy

11.04.2021

Zakładka do książki z rowerem

 Na blogu Paper Card ruszyło zielone, ekologiczne wyzwanie.
Przygotowałam zakładkę recyklingową. Uwielbiam recykling :)
Moja zakładka powstała na bazie tekturka-zakładka od Paper Card. Okleiłam ją ścinkami papierów, które zawsze odkładam do pudełka podczas tworzenia większych projektów. Wykorzystałam również ścinki koronek, siatki i tiulu a ponieważ temat jest ekologiczny, to dodałam grafikę z rowerem. Kwiatki i listki wycięte z wykrojnika, pręciki oraz piękny napis tekturkowy - Tu czytam.

Zauważyłam na blogu Zofiko zaprasza... zabawę ścinkową. Zgłaszam więc do niej moją zakładkę :)






4 komentarze:

  1. Przepiękna praca, a do tego w wiosennych kolorach. Aż żal będzie wkładać do książki😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładka wspaniala. Dziekuje za udział w mojej zabawie. Praca ujęta w podsumowaniu zabawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta zakładka :)
    Trochę bym się bała używać takiej warstwowej, ale bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca, bardzo mi się podoba. Ja najczęściej wykorzystuje ścinki w kartach ATC.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...