Obserwatorzy

29.03.2021

Zawieszka jajko wielkanocne

  Myślicie już o świętach?

W ramach inspiracji przygotowałam dla Was zawieszkę, jajko wielkanocne.
Zawieszkę możecie powiesić w oknie, na kwiatku doniczkowym, na uchwycie od szafki bądź też, przykleić do niej z tyłu magnes i umieścić ją na lodówce.

Zawieszka powstała na bazie tekturki - jajko od Paper Card. Kolorystyka iście świąteczna. Pomarańczowe kwiaty poprzetykałam listkami z wykrojników, dałam też kilka gałązek z tekturki - dmuchawce, tej tekturki nie musicie użyć w całości, ona idealnie dzieli się na drobniejsze elementy.
Jeszcze tylko gąska, kilka guziczków, cekinów, piórek i kawałek sznurka a na koniec piękny napis tekturka - Alleluja od Paper Card.
Osobiście uwielbiam ten tekturkowy napis. Wielkość czcionki jest idealnie dopasowana nie tylko do np. zawieszek takich jak ja Wam dzisiaj prezentuję ale także do kartek wielkanocnych. I tym samym, gorąco zachęcam Was do wielkanocnych zakupów w sklepie Paper Card, mamy bardzo duży wybór tekturek nie tylko świątecznych :)

Zawieszkę zgłaszam na
Wyzwanie #2 na blogu Klub Twórczych Mam wybrałam poziom owalny/guziki/zygzaki
Wyzwanie Zwiastuny Wiosny na blogu Szuflada 






4 komentarze:

  1. Bardzo piękna zawieszka. Naprawdę trzeba umieć takie robić, połączyć wszystko tak, by łączyło się w spójną całość, Ty to potrafisz. :) Życzę cudownych dni. Ja jeszcze nie myślę o świętach, mam szok, że zaraz mają być. hehe Uściski wielkie Ci posyłam. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za udział w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...