Obserwatorzy

10.03.2021

Kartka wielkanocna

 Na blogu Paper Card trwa wyzwanie wielkanocne 
Przygotowałam kartkę wg. tablicy Bingo stworzonej do tego wyzwania. Wybrałam pierwszy poziom czyli jajko/żółty/bazie.
Moja karteczka powstała na craftowej bazie. Okleiłam ją żółtym papierem. Na środku przykleiłam tekturkę od Paper Card jajo z zającem. Z boku przykleiłam kwiatową dekorację a u góry piękny napis tekturka - Alleluja od Paper Card.

Karteczkę zgłaszam na Wielkanocne Bingo #6 na blogu Klub Twórczych Mam, wybrałam pion  pisanki/kwiatki/napis






4 komentarze:

  1. Pięknie :) Ja zrobiłam, ale nie zdążyłam wsatwić :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka! Piękna kompozycja i zestawienie kolorystyczne. Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności :) dzięki za udział w zabawie w KTM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...