Obserwatorzy

5.09.2020

Malowanie farbami na szkle, lampion i pierwsze kroki - tutorial kurs

Pokażę Wam bardzo prosty sposób na ozdobienie szklanych słoiczków. Idealny projekt dla początkujących. Wszystko po to, aby zachęcić Was do samodzielnego tworzenia w tej technice :) Nie kupujcie nowych naczyń, bądźcie kreatywni i "zmalujcie" coś sami :)
Lampiony, które dzisiaj wykonamy mogą być idealnym prezentem dla znajomych :)
Zapraszam na blog CreativeHobby tam opisałam dokładnie jak wykonać te oto lampiony :)





3 komentarze:

  1. Cudnie wyszło :) Dziękuję za udział w mojej urodzinowej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie lampioniki, te kolorowe, wesołe światełka :). Obejrzę dokładnie Twój tutorial, może spróbuję coś takiego zrobić, dawno mnie to kusiło :).

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubiłam kiedyś malować na szkle, super prace :* Buziaki moja Kochana

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...