Obserwatorzy

9.03.2020

Wielkanocny kurczaczek

Myślicie już o Wielkanocy?
Właśnie dotarła do mnie przesyłka a wśród różnych produktów dumnie prężyło się urocze kurczątko. Postanowiłam zaopiekować się nim w pierwszej kolejności i tak oto mam już zmediowanego kurczaczka na święta wielkanocne :)
Kurczaczka zgłaszam na wyzwania:
Jajko czy kurczak na blogu Scrapkowo.pl
W oczekiwaniu na wiosnę na blogu Zielone Koty
Wielkanocne wariacje #4 na blogu Klub Twórczych Mam zainspirowałam się kolorem.

Kurczak powstał na bazie hdf firmy Papelia. Zagessowałam go dwa razy po czym nałożyłam jeszcze raz gesso ale tym razem przez maskę. Podsuszyłam bazę i lekko podbarwiłam farbami. Tekturki Papelii i kwiaty podsypałam kulkami styropianowymi i żwirkiem. Na koniec kilka chlapań i kurczak gotowy :)






 


9 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę taką pracę, zachwycająca. Świetny kurczaczek, fantastycznie ozdobiony. Kolory, kwiaty, listki, absolutne arcydzieło, baaardzo mi się spodobało. <3

    Miłego dnia, pozdrawiam. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudnej urody i taka słodziutka - bo to chyba ... ONA? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. CUUUDOWNY:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Marcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kurczak;) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. super, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl, pozdrawiam serdecznie Magda DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Obłędny jest! Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny :) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...