Obserwatorzy

30.12.2019

Zimowy lampion

Też tak macie , że producent coś produkuje a Wy widzicie zupełnie inne zastosowanie danego produktu?
Miała powstać kartka przestrzenna ale tak mi się spodobała baza, że postanowiłam przerobić ją na lampion.
Lampion zgłaszam na wyzwanie 
Święta, święta a po świętach... na blogu Kwiat Dolnośląski
Świątecznie niekartkowo na blogu Filigranki
W krainie Królowej Śniegu na blogu Art Piaskownica


Wyjściowym produktem jest baza kartki przestrzennej Papelia- Las. Poucinałam ścianki, posklejałam obcięte elementy i dołożyłam kilka drzewek. Powstał kwadrat, który zagessowałam na biało, następnie nałożyłam pastę strukturalną. Na koniec wszystkie ścianki podkleiłam pergaminem i ozdobiłam dodatkami.








6 komentarzy:

  1. Piękne zastosowanie :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, dopracowany lampion. Dziękujmy za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny lampion:)Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...