Obserwatorzy

14.10.2019

Jesienne pudełko

Przygotowałam pudełko na drobiazg lub na coś słodkiego :) w iście jesiennych kolorach.
Polska, złota jesień :)


Stare pudełko otrzymało drugie życie.
Okleiłam je papierem z kolekcji Papelia List w butelce, na którym odbiłam stempel pismo odręczne. Na spód dałam gazę i pociętą bawełnianą koronkę. Różnego rodzaju kwiaty poprzetykałam liśćmi z wykrojników, wyciętymi liśćmi z odbitego stempla gałązka z listkami oraz tekturką gałązki. Z przodu pudełka dałam napis odbity ze stempla Dla Ciebie. Na koniec w kilku miejscach dałam brokat.






7 komentarzy:

  1. Przepiękne pudełko, piękne kwiaty, kolory. Jesień ślicznie oddana. <3 Pozdrawiam, pięknego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. PRZEPIĘKNE!!!!! Ślicznie ozdobione! Serdeczności posyłam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och i Ach ! Piękne , soczyście ozdobione pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełeczko,ślicznie ukwiecone:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...