Obserwatorzy

26.08.2019

Męskie pudełko

Moja pierwsza praca tego typu. 
Mix media to nie jest coś co mnie kręci bo nie lubię się brudzić. Tak myślałam do tej pory :) Okazało się, że brudny był tylko pędzel i płytka do mediów ha ha. Nie taki diabeł straszny :)
Pudełko pomalowałam czarnym gesso, klejem przykleiłam kawałki tektury falistej a  gel medium różnego rodzaju złom i guziki. Piękne męskie akcenty dały tekturki Papelia - koła zębate oraz tło-sześciokąty. Wierzchnią część pudełka ponownie zagessowałam. Po wyschnięciu nałożyłam farby akrylowe metaliczne i na koniec srebrny wosk.






3 komentarze:

  1. Fantastyczne pudełko! Kojarzy mi się z jakąś machiną czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja!!nie mogę oczu oderwać 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z przedmówczyniami, wyszło ekstra, musisz częściej budzić ten pędzel 🙂

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...