Obserwatorzy

31.07.2018

Dywan

Robił się robił aż wreszcie się zrobił :) a miało być tak prosto. 180 cm. szczęścia :)
Trzy razy prułam eh :(
Najpierw falbanka na brzegu - za dużo oczek dobrałam, potem przypominał nadmorską muszlę - za mało oczek, aż w końcu ujrzałam rozgwiazdę i pomyślałam - chyba przesadziłam ha ha czas odpocząć :) Czwarte podejście okazało się strzałem w dziesiątkę może dlatego, że prawie cały czas miałam na dywanie kontrolę jakości :) Moje sierściuchy były nim zachwycone :)


Etapy tworzenia rozgwiazdy :)
Trzy razy mój "dywan" lepiej wyglądał w pudle niż w realu :)
No i moja niezastąpiona kontrola jakości :) ciężko się robi pod takim obciążeniem :)
No co? kontroli jakości nie widzieliście? :)

edit: Moja praca wygrała na blogu Szuflada :)

14 komentarzy:

  1. Cudny-) tez bym chciala taki zrobic, ale chyba nie dalabym jeszcze rady taki zrobic-(

    OdpowiedzUsuń
  2. serdecznie witamy w Wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ozdoba domu! Uwielbiam szarości :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyszedł.. Prucie zniechęca, ale warto się nie poddawać

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe koty!!! Super dywanik-powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity dywanik taki mi się marzy w fioletach :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Mireczko Cudo!!! Przepiekny dywanik. Sama bym taki chciala miec. Zwlaszcza w tym kolorze. Uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Istne cudo! Piekny! Dziękuje za udział w cyklicznym szydełku. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  9. No wspaniały wyszedł! :) A kontrolerzy jakości pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kto by pomyślał, że tak niewinnie wyglądający dywanik będzie kosztował tyle pracy?! Całe szczęście, że już ukończony i może zachwycać. Jest po prostu świetny!

    OdpowiedzUsuń
  11. PIĘKNY!!!
    Wiem o czym piszesz, bo u mnie też czwarte podejście, chyba najbardziej udane, więc może i mi się też uda :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow!!! Cudo!!! Po prostu cudo!!! Przepiękny dywanik!!! Też bym taki chciała...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...