Obserwatorzy

02.02.2017

Kosmetyczka

Kosmetyczkę uszyłam w/g projektu na blogu D.I.Y. zrób to sam Akademia szycia - Lekcja 3

Znalazłam zamek błyskawiczny, kawałek bawełny na ładniejszą stronę kosmetyczki, materiał na podszewkę ale ... co z ociepliną? W pasmanterii nie ma a w internecie całe bele do kupienia. Pogrzebałam na pawlaczu i znalazłam małe skrawki zgrzewanego ocieplacza, które trzeba będzie połączyć. Na szczęście nie będzie tego widać bo to na podszewkę :)
 Zrobiłam szablon i docięłam materiały z zapasem 0,5 cm na szwy.
 Tu widać dość wyraźnie łączenia mojej ,,kombinowanej,, podszewko-ociepliny :)
 Przyłożyłam suwak do zaokrąglonego brzegu prawą stroną do prawej strony materiału, na to podszewkę, całość przyszpiliłam a następnie przeszyłam.
 
Złożyłam materiał z materiałem, podszewkę z podszewką, przeszyłam do rogów.
Na końcu przeszyłam rogi i powiedzmy, że koniec szycia :)
Kosmetyczkę wywijamy przez niedoszyty kawałek podszewki na drugą stronę, formujemy i
zaszywamy ,,otwór technologiczny,, ;)
 


 Dodajemy jakiś uroczy akcent ( u mnie serduszko) i gotowe :)



5 komentarzy:

  1. Miałaś świetny pomysł z tym serduszkiem. Urocza kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!mnie maszyna nie lubi....;-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszła idealnie :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pilna i zdolna uczennica z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...