Obserwatorzy

2.12.2016

Miś tutorial

Znalazłam fajny tutek na cudnego misia :) zerknijcie tu:
 D.I.Y. zrób to sam #1 Akademia szycia - Lekcja 1

Niestety nie miałam ładnego materiału aby uszyć Misia-Pysia ale każdy kto mnie zna to wie, że bazuję na recyklingu :) Zerknęłam więc na pawlacz - długo nie szukałam :)

To moja pierwsza maskotka i mam nadzieję, że nie ostatnia :)

 

No to ruszamy !!! :)
Schemat plus jakiś materiał czyli w moim przypadku nieużywany ciuch dostaje drugie życie !!! :)

 

Przyłożyć schemat, przyszpilić, odrysować, przeszyć po narysowanej linii i wyciąć.


 
Moje pierwsze spostrzeżenie, na pewno muszę zostawiać większą dziurkę bo ledwo przełożyłam na prawą stronę,


 pół wnętrzności jaśka wpakowałam i nic, jedna noga i pół łapki a gdzie głowa i reszta ? 


wreszcie dopchałam :) teraz zszywamy


 gotowe :)

 
Na koniec makijaż i dodatki :)




Jestem bosssski :)

8 komentarzy:

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...