Obserwatorzy

31.07.2015

Licznik złapany !!!

a udało się go złapać Izie z bloga Krzyżykowy świat Izy i nie tylko... przysłała idealny stan licznika 22222
Zajrzyjcie do niej bo piękne rzeczy robi i na pewno ucieszy się z Waszych odwiedzin :)
Izie najbardziej podobały się notesy w moim wykonaniu (mimo, iż na blogu są tylko dwa)
Szybciutko stworzyłam więc kolejny, który wraz z dodatkami już do niej poleciał :)
 
 
Nagroda już dotarła i wiem, że obdarowana jest bardzo zadowolona a to najważniejsze :)
Tak prezentuje się to co otrzymała ode mnie Iza  :)

Niedługo ogłoszę kolejną zabawę więc bądźcie czujni :)
podstawa do przyznania nagrody gdyby ktoś nie wierzył , że te cyfry dało się jednak upolować :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo Ci dziękuję za prezenty jakie dla mnie przygotowałaś. Jestem przeszczęśliwa. Na notes napatrzeć się nie mogę. Jest tak cudowny, że będzie mi szkoda go używać. Chyba będzie ozdoba na mym segmencie. Jeszcze raz dziękuję. Na pewno będę często zaglądała,aby nie przegapić kolejnych zabaw.

    OdpowiedzUsuń
  2. Notes jest genialny! Taki pistacjowy... kiedyś miałam szał na zielenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny notes....znając życie nic bym w takim nie pisała tylko oglądała i podziwiała :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny notes :) Gratulacje dla zdobywczyni prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny notesik :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Snip Artu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca :) dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Very beautiful! I love the colors! Thank you for playing with us at Studio75 Challenge this month!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny :)
    Dziękuję za udział w Diabelskim wyzwaniu z Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...